december 03, 2011

Ett aftonblad

Sitter här och summerar dagen. Morgonen utan rostat bröd med marmelad blir ju som den blir just utan marmelad. Den där sista touchen. Felskrivningen på sonens innebandysida gjorde att jag var tvungen att prioritera om dagen. Inte min grej som ni säkert läst, ni som följer mig på twitter. Trots allt lyckades jag se helheten av matchen som i sin genre inte var jättetrevlig att se, för oss ÄIBK-ögon. Torsk med 2-10 talade sitt tydliga språk. Vi var lite efter helt enkelt. Så är det ibland. Ibland får man fruktsoda med bubblor och ibland blandas den med julmust. Typiskt att det skulle hända idag. Allt på en gång liksom. Nog om det. 

@@@@@@@
Såg City köra över kanariefåglarna. Blir det Reds mot Mancini till slut?
@@@@@@@
Juholt, Kungen och Idol. Finns det fler heta tips om nyheter så maila dem direkt till aftonbladet.
@@@@@@@
Det talas mycket om mat. Nu ska jag prata om mat. Min längtan heter Spaghetti med köttfärsås.
@@@@@@@
Tänker inte ösa beröm över Messi ikväll. Det har jag gjort tidigare. Tummis på att lillkillen sätter minst ett mot ett svagt Levante.
@@@@@@@
Sidan är fortfarande under uppbyggnad. Kul att just du tittade in. Man måste säga så för att få fler tittare.
@@@@@@@
Bingoberra. Jag saknar dig. Såg faktiskt jubileumsprogrammet för bingolotto. Tro det eller ej. Loket gör succé igen. Farbrorn blir alltid programmets höjdpunkt och milstolpe. 
@@@@@@@


Idag har jag gått ett steg framåt. Gjort egna köttbullar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar